BRANDING
Πρώτη επικοινωνία
Η πρώτη επαφή με τους πελάτες μας, πραγματοποιείται είτε στην έδρα μας, είτε στη δική τους είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω email.
Η πρώτη αυτή επαφή είναι απαραίτητη, και αποτελεί σοβαρή ανάγκη για εμάς, καθώς είναι απαραίτητο να γνωρίσουμε τον άνθρωπο πίσω από την ιδέα, και την προσωπικότητα αυτού.
Συλλέγουμε πληροφορίες για τη φιλοσοφία της επιχείρησης, τις οποίες αξιοποιούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Έτσι, βοηθάμε τον πελάτη να ορίσει σφαιρικά την ταυτότητα της δουλειάς του.
Κοστολόγηση
Αφού έχει ολοκληρωθεί το ραντεβού με τον πελάτη κι έχουμε λάβει την κατευθυντήρια γραμμή, εκτιμούμε το κόστος και τον χρόνο υλοποίησης του project.
Η αναλυτική εκτίμηση – προσφορά, δίνεται μέσω email στον πελάτη, όπου περιγράφονται αναλυτικά οι όροι συνεργασίας.
1.
2.
Briefing
Μετά την αποδοχή της προσφοράς, μεταβαίνουμε στο στάδιο της ανάλυσης του project.
Με έμφαση στη λεπτομέρεια, διαμορφώνουμε λύσεις ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης, αναλύοντας και εξετάζοντας όλες τις παραμέτρους τού έργου, πάντοτε με γνώμονα τον ανταγωνισμό τής αγοράς.
Στην περίπτωση που ο πελάτης μάς ζητήσει ονοματοδοσία, αναλαμβάνουμε και προτείνουμε εμείς ιδέες, σχετικά με τον διακριτικό τίτλο τής επιχείρησης.
Σχεδιασμός
Έχοντας αξιοποιήσει τα έως τώρα δεδομένα, ξεκινάμε να δώσουμε «μορφή» στην ιδέα.
Στόχος μας, η ανάπτυξη στρατηγικής του προϊόντος ή της υπηρεσίας, προκειμένου να δημιουργηθεί μια καινοτόμα εταιρική ταυτότητα και να ενδυναμωθεί το brand. Ξεκινάμε με τα προσχέδια στο χαρτί, όπου μεταφέρονται έπειτα για ολοκλήρωση, στον υπολογιστή.
Δίνουμε λύσεις πρωτότυπες, ακολουθώντας τις τάσεις τής εποχής, με κύριο μέλημά μας
τη διαχρονικότητα, την αισθητική, και την αυθεντικότητα.
3.
4.
Παρουσίαση
Η παρουσίαση των προσχεδίων γίνεται στον χώρο μας, με εφαρμογές των προτάσεών μας, ώστε να αντιληφθεί πλήρως ο πελάτης την εικόνα και την αισθητική, που θα έχει το νέο του brand.
Παράδοση
Αφού ολοκληρωθεί η παρουσίαση των προτάσεων, δίνουμε στον πελάτη το χρόνο που χρειάζεται, προκειμένου να καταλήξει σε μία από τις λύσεις που του έχουμε παραθέσει και να ζητήσει τυχόν τροποποιήσεις στα σχέδια, έτσι ώστε να είναι προσαρμοσμένα ακριβώς στα μέτρα τής επιχείρησής του.
Τέλος, λαμβάνοντας υπόψη τις τυχόν τροποποιήσεις του, προσαρμόζουμε και τα σχέδια ανάλογα, προκειμένου να επιτευχθεί το βέλτιστο για τον πελάτη, αποτέλεσμα
5.
6.