Why don't you say 'hello'?

Interested in working together? Please let me know, I would love to.

Αν σκέφτεστε μία σοβαρή αναβάθμιση – εξέλιξη της επιχείρησής σας,
και δεν ξέρατε τον τρόπο, η ομάδα μας είναι έτοιμη να σας βοηθήσει σε αυτό!

    Ονοματεπώνυμο (απαραίτητο)

    Το Email σας (απαραίτητο)

    Θέμα

    Μήνυμα

    Ξεκινάω τώρα την εταιρία μου, και αναρρωτιόμουν αν θα μπορούσα να φτιάξω μόνο κάρτες για αρχή, και πόσες;

    Φυσικά και μπορείτε να ξεκινήσετε με τις επαγγελματικές σας κάρτες, κι εάν έχετε ήδη λογότυπο, είναι το ιδανικό. Μία ιδανική ποσότητα που «τρέχει» στην αγορά, είναι τα 1000τμχ, για μια κλασική κάρτα, περί των 9 x 5 εκ. Για διαφορετικά σχήματα, καλούπια ή και ποικίλους τρόπους εκτύπωσης (πχ. χρυσοτυπία, χάραξη, 5ο χρώμα κ.α.), μπορεί να συμβεί κατόπιν ενός πρώτου ραντεβού, και συζήτησης τού τι είναι είναι αυτό που χρειάζεστε και που θα θέλατε να δημιουργήσετε 🙂

    Όταν λέτε ότι φτιάχνετε πρωσοποποιημένο δώρο, τι ακριβώς εννοείτε;

    Είναι τα δώρα εκείνα, τα οποία «δημιουργούνται» βάσει τού παραλήπτη τους. Συγκεκριμένα, συζητάμε για το πρόσωπο στο οποίο θα δωρίσετε, το όνομά του, αγαπημένα χρώματα κ.α., επιλέγετε τι αντικείμενό μας θέλετε, πχ, κουμπαρά, βούρτσα, τάβλι ή και ο,τιδήποτε άλλο που απλά σας αρέσει και θέλετε να το φτιάξετε πχ, κολάζ, κατασκευές κ.α., και το φτιάχνουμε συγκεκριμένα για τον παραλήπτη, με το όνομά του και ό,τι άλλο μάς ζητήσετε. 🙂

    Θα μπορούσατε να έρθετε στον χώρο μου, να τον δείτε εξωτερικά και μου προτείνετε ιδέες & λύσεις για την επιγραφή μου;

    Ναι, είναι κάτι που γίνεται. Συνήθως, προτού να έρθουμε στον χώρο σσς, γίνεται η πρώτη επαφή και γνωριμία με αυτόν (χώρο), μέσω κάποιου mail όπου μας στέλνετε φωτογραφικό υλικό, ώστε να έχουμε μία πρώτη εικόνα. Έπειτα, επικοινωνούμε, συζητάμε για την αρχική πρώτη ιδέα κι έπειτα, θα γίνει το ραντεβού στον χώρο σας. 🙂

    Από ποια τιμή ξεκινά το δημιουργικό ενός νέου λογότυπου;

    Αυτή είναι μια ερώτηση, που δυστυχώς, δεν έχει σαφή απάντηση αν δεν γίνει συζήτηση με τον πελάτη. Και αυτό, διότι είναι πολλοί οι παράμετροι που συντελούν στο να κοστολογηθεί ένας λογότυπος. Για παράδειγμα, λαμβάνουμε υπόψη μας τον ίδιο τον χαρακτήρα τού πελάτη. Το είδος τής επιχείρησής του, το μέγεθός της (ΑΕ, ΟΕ κτλ), την περιοχή, τον όγκο και τη συχνότητα συνεργασίας με τον πελάτη… κ.α. Ωστόσο, η δημιουργία ενός λογότυπου, είναι το Α και το Ω, στην αισθητική, την εικόνα. Είναι το σπουδαιότερο διαφημιστικό μέσο, και ίσως είναι και το κομμάτι, στο οποίο θα δώσετε αρκετά χρήματα 🙂

    GGK design Messenger